تحلیل عوامل موثر بر توسعه کسب‌وکارهای خانوادگی زنان روستایی (مطالعه موردی: شهرستان فاروج)

سمانه کیومرثی بیرک علیا؛ حمداله سجاسی قیداری؛ خدیجه بوزرجمهری

دوره 4، شماره 11 ، خرداد 1402، ، صفحه 36-55

چکیده
  زنان به عنوان نیمی از جامعه انسانی، می‌توانند منشأ تحولات بزرگی در زمینه­‌های ایجاد کسب و کارها بوده و عامل تولید ثروت و ایجاد اشتغال باشند. کسب‌وکارهای خانوادگی به عنوان یکی از گونه‌های کارآفرینی محلی و در سطح خرد می باشد که زنان به‌ویژه در مناطق روستایی می‌توانند راه اندازی کنند؛ اما باید توجه داشت که راه اندازی کسب‌وکار در ...  بیشتر